Wednesday, July 2, 2008

Träning!

Självklart lät jag bli att ringa vårdcentralen.. Suck! Fast det mesta har ändå gått över och det är onödiga pengar och tid tycker jag, då det blir lindrigare allt eftersom tiden går. Fan vad skönt att jag inte drabbades av något jobbigt och omständigt. Men himla mystiskt det som hände? Aja, händer det ingen så får jag faktiskt ta tag i det och kolla upp det på allvar.

Eftersom smärtan gick över och jag blev rastlös av att sitta hemma helt själv så tog jag saken i egna händer. Jag drog på mig träningskläder och bestämde mig för att cykla en runda. En runda? Haha.. Fan alltså, miljön är så fin längs Vomb så jag bara fortsatte och fortsatte. Cyklade i en lagom fart i 1tim 20 min! Inte illa tycker jag.. Sen var det ju min dagliga promenad på en halvtimme i morse innan jobbet, men den räknas knappt. Imorgon tänkte jag dra till Ystad och gå längs stranden bort till nybro och sen tillbaka. Man får fin färg eftersom man rör på sig och går vid vattnet, plus att det är bra motion.

Jahaaaaa såå vad händer ikväll?! Avskyr att vara en rastlös person. Varför kan jag inte som många andra, njuta av en lugn stund för mig själv? Jag klarar inte ens av att sitta framför tvn och glo, fastän att det är något bra på den. Funderar på att sticka till Ystad ikväll och umgås med 2vänner.. Meeeen jag vet inte. Haha, vilket jävla i-landsproblem va?

Någon som har något bra förslag kanske?!

No comments: