Wednesday, July 2, 2008

Mina sjuka tankar

Tvångstankar.. Det jag nämnde om att ta en dag i taget och "vänja" kroppen, minns ni det? Tydligen gick det snabbare än jag trodde. Har som sagt varit rastlös hela dagen och tränat en del. Så när jag satt ner i 10 minuter och kollade på en kriminalare så kände jag att jag behövde bli pigg och då sitter aldrig en redbull (jaa.. sugarfree) fel. Eftersom jag inte ätit mer än lite sötmandel idag så tänkte jag unna mig lite cashewnötter, det är ju som gott så man dör lite. Vet ni vad som lockade mest? Promenaden till och från affären.. När jag var påväg dit så fick jag panik och fick för mig att jag inte alls fick äta cashewnötter längre! Speciellt inte eftersom jag inte längre var sugen och gude nåde mig om jag äter något när jag inte ens är vrålhungrig.. Suck.. Mina sjukatankar har verkligen satt igång på allvar. Så hur slutade handlandet? Jo.. med två nektariner och en redbull. Inte för att jag tänkte äta nektarinerna idag, men det kan vara bra att ha till hands om utifallatt..

Förlåt alla ni som blir arga på mig. Men så här är läget nu..
NEJ jag vill inte att ni tycker synd om mig och NEJ jag vill inte att ni tar upp ämnet med mig. Det spelar ingen roll vad ni säger för tillfället. Antar att det är en av mina up-and-down och detta är en down. Går över..

(Anledningen till en redbull var mer för att orka träna en sista gång ikväll.. )

2 comments:

Anonymous said...

Du är så naiv. Snälla sluta nu.. Jag var nästan lite stolt över dig ett tag, sen lite smått irriterad.. men nu blir jag bara ledsen.

Anonymous said...

Josse, när du blottar ditt liv så här med dessa tankar, hur du svälter dig?! Ropar du på hjälp?!