Thursday, July 10, 2008

Noll titel

Sitter och lyssnar på Creed - One med ett glas rött J.P i handen. Torsdag idag och jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Förut såg jag helgerna som nästintill heliga och längtade som en idiot. Numera känns det ingenting längre.. Har ingenting att se fram emot och jag kan knappt uppskatta vinet. Det får mig bara till att bli alltmer fundersam över vad jag egentligen håller på med och vad jag vill med mitt liv.

Först när jag kände såhär så trodde jag att det skulle lätta och ge efter. Men ju längre tiden går, desto värre blir det. Jag vill inte sitta här och beklaga mig egentligen, men det är ju här jag får utlopp för mina känslor. Det är ändå NI som väljer att läsa.

På något vis känns det som att jag inte bryr mig om någonting. Jag kan inte lita på någon.. Eller rättaresagt jag VÅGAR inte lita på någon. Så mycket som jag inte vet.

Nej nu ska jag sluta filofisera och återgå till mitt vin. Lyssna på bra låtar och .. jaa.. njuta? Om jag ens kan det. Jaja..



Förresten, ska nog återgå till baletten snart. Äntligen!

No comments: