Thursday, July 3, 2008

Aarg!

Nej, inget rop på hjälp. Endast skönt att skriva av sig i mellan åt.
Och er som jag gör irriterade och ledsna, sluta läs min blogg då.

Hade tänkt skriva ett inlägg precis, men lite allt möjligt. Nu blir jag bara sur och tänker låta bli.
Ju längre tiden går, desto mer bestämd blir jag över att radera denna också för att sedan ha en helt anonym blogg där INGEN som känner mig ska få tillgång.

Jag behöver inte din, eller någon annans hjälp. Det är jag som har satt mig i skiten, det är min börda och jag får väl ta mig upp därifrån SJÄLV isåfall.

1 comment:

Anonymous said...

Ok, jag har testat ALLT. Sitt du och svält dig om det nu får dig att må så jävla mycket bättre! Tydligen är det fel att bry sig om någon man tycker mycket om! Så jag ska sluta. Men av egen erfarenhet kan jag säga att andra av dina nära kommer ge upp dig, och sluta bry sig! och till sist kommer du sitta där själv, Pinnsmal och lycklig? Fyfan vad besviken man kan bli. Du är en av de människor jag verkligen känner att jag kan mäta mig med både moraliskt och känslomässigt. Och som jag kan säga är en vän jag verkligen vill behålla! Men nu är du endast och bara egoistisk och barnslig. Jag vet PRECIS, hur du känner. Och jag vet därmed också, att du KAN göra något åt det. Och DÄRFÖR blir jag arg, besviken och sårad när du skriver sådär! Och förlåt, egentligen. För att jag skriver som jag gör nu. Men jag blir bara så förbannad på den satans parasiten som styr din hjärna och får dig att göra såhär Josefin, För du kan så jävla mycket bättre.