Tuesday, July 8, 2008

Mycket som hänt de senaste dagarna.. Väldigt mycket tråkigheter tyvärr.
Som ni säkert vet så flyttade min pappa med mina 2 systrar förra måndagen?! Jag såg fram emot att de skulle få slippa det gamla huset, med alla minnen och det förflutna och kunna satsa på nytt i ett helt nytt hus. Detta var pappas tanke också.. Nu håller idioten som köpte pappas hus att förstöra hela tiden. Är det inte det ena, så är de det andra! Jag kan helt ärligt säga att jag avskyr henne för vad hon sagt och gjort. Min/familjens hund anföll mina två systrar i fredags och vi fick aviliva henne. Tycker ni att det var fel gjort så kan ni tycka det. Jag och de andra ÄLSKADE verkligen Leia, hon var min prinsessa, mitt stöd och min tröst när jag mått dåligt. Detsamma gäller detta för pappa. Han tog beslutet eftersom hon visat tendens till detta förut och nu blev det för mycket.. Tillslut hade något riktigt hemskt hänt.. Jag önskar för mitt liv att de hade blivit annorlunda, tro mig. Jag saknar min fina Bebis-Leia...

Som om detta inte var nog så är det en massa andra saker som hela tiden dyker upp. Det känns på något sätt som att tråkigheterna aldrig tar slut! Många saker är för privata för att jag ska kunna ta upp det här.. Var bara tvungen att få ur mig lite..

I söndags åkte jag och Mamma till Ikea, vilket var en trevlig tripp. Vi var på stranden i fredags och lördags också så det har blivit mycket quality-time. Det tycker jag om! På Ikea fick vi köpt en hel del till mitt rum:

- En säng. 120x200 Sultan Sturefors
- Bäddmadrass till den (Sultan tynset tror jag den hette?)
- Ett vädrings-ställ där jag kan hänga upp lite kläder ute i rummet
- En hylla. Lack heter den och är i björkmönster
- 2 fina lådor att förvara lite diverse saker i
- Ett överkast

Hela mitt rum är inrett i grått, beiget och björkmönster. Jag ÄLSKAR hur det ser ut! Jag lägger upp lite bilder senare!

Om någon timme ska jag tvätta min 2kg tvätt.. haha!

No comments: