Tuesday, July 1, 2008

Den första juli

Idag har jag varit uppe sedan kl 6. Hör och häpna människor! Nää, okej jag ljög lite... Jag ställde klockan på 6 och vaknade första gången då.. Sen snoozade jag till 20 över för jag kunde verkligen inte gå upp! Men sen tvingade jag mig själv upp och gick en promenad. En snabb sådan för min buss avgår halv åtta på mornarna när jag ska till jobbet. Tiden gick ganska långsamt på jobbet idag.. men det är ändå alltid lika roande då man sitter med olika människor i princip varje gång man är där. En mängd olika personligheter.. både folk man skrattar åt och med. Dock är alla otroligt trevliga där och det är ett stort fett plus! Sista dagen imorgon sen är jag ledig fyra dagar igen.

Jag måste erkänna att jag är otroligt duktig.. Kunde gått bättre men jag resonerar som så, att jag tar en dag och i taget så blir det lättare och lättare för varje dag som går. Kroppen vänjer ju sig.

Fan.. vilken jävla bloggtorka jag har egentligen. Händer ingenting speciellt spännande just nu?! Känner knappt för att festa i helgen.. Jag vet delvis vad det beror på, men det vill jag inte säga för då jag väl en stor smäll av någon som känner mig. Suck! Hade hoppats på att jag kunde skriva mer privata saker här men jag märker att det är folk som känner mig allt för väl som jag inte vill delge all den informationen..

Jag vill träffa nytt folk, få lite nya vänkretser och få bli "förvånad" eller vad man ska säga. Förstår ni vad jag menar? Suktar helt enkelt efter nytt och fräscht.. Äh, fan det går inte att förklara.. Jag ger upp =)

No comments: