Wednesday, July 9, 2008

Don't worry people

Alla ni som jag gjort besvikan, don'w worry.. Jag ska inte sätta mig så långt ner i skiten en gång till. Så ni får hemskt gärna lägga ner det, jag klarar mig och jag ska kämpa för att hålla igång normala mat-dagar.

Nu är det sagt!

Idag var en låååång dag på jobbet. Suck! Jag trodde aldrig den skulle ta slut. Inte förrän jag kom hem och satt mig i soffan kunde jag vara säker på att jag faktiskt var hemma och levde! Nåväl.. Jag fick inte stanna hemma länge till då H ville ha sällskap till Malmö. Jag hade inte för mig och hade heller inget emot sällskap, så jag följde med.

Den resterande kvällen har gått åt till att kolla på en brittiskdeckare med min moder. Vi umgås inte så mycket och jag är nästan aldrig hemma så det var skönt. Faktiskt! Brukar inte vara den som uppskattar sånt annars.. Nu avslutades precis ett avsnitt av Scrubs vilket betyder att klockan snart är midnatt. Läggdags för mig med andra ord! Ska upp 8 imorgon. Möte med jobbet på Hilton i Malmö kl 10, sen ska jag på massage vid 1. Naaaaajs =) Får se vad resten av torsdagen har att bjuda på... you'll never know!

Godnatt!

No comments: